Followers

01 January 2013

2013


Assalamualaikum dan salam sejahtera..

Syukur kehadrat Illahi kerana masih diberi peluang untuk melalui tahun 2012 yang dah meninggalkan kita semua. Serta, syukur Alhamdulillah kerana kita semua masih terpilih untuk menjalani kehidupan di tahun baru ini. Moga tahun ini memberikan 1001 kebahagian kepada kita. 

Tahun baru biasanya sangat sinonim dengan azam baru. Walaupun azam tahun-tahun lepas belum tertunai, tetap nak buat jugak azam baru. Begitulah juga dengan diri ni. Walaupun secara tak rasmi umur dah meningkat satu angka, tapi angka 22 cukup buat diri ni termenung panjang. Terfikir dan terimbas akan segala tindakan dan perlakuan yang kurang matang yang telah diri ini lakukan. Oh! Jadi, atas sebab-sebab ketidakmatangan diri yang perlu diubah, pelbagai azam telah dirangka. Dan azam-azam itu semua tidak akan tercapai tanpa pertolongan dari Allah. *Noted!

Apa yang menarik apabila masuknya tahun 2013 ialah Final Exam yang akan berlangsung bermula Khamis ni. Debaran makin kuat dirasakan. Tak kurang juga dengan tekanan yang semakin menghimpit. Moga Allah permudahkan segalanya. Aamiin. Dan kepada kawan-kawan yang juga berada dalam musim peperiksaan ni, Selamat Maju Jaya ya. Ingatlah bahawa kejayaan tu Allah yang tentukan. Tugas kita adalah berusaha, ikhtiar dan berdoa. :) Bittaufiq wannajah! 




p/s : Ayat agak skema akibat terlalu lama tak menulis. T.T Aasif Jiddan! :)

1 comment:

Anonymous said...

Salam sis farihah, blh mntk email tak? Ad few q nk tanya..