Followers

13 December 2009

............


kerap kali aku disedarkan bahawa mimpi itu hanyalah mainan tidur.. tapi, aku buntu dengan mimpi-mimpi yang telah dialamiku.. adakah mimpi-mimpiku itu membawa petanda? atau ianya hanyalah pengindah malamku semata..? sejak di sekolah menengah lagi, aku sering berdoa agar diriku sentiasa terus dijaga dengan rahmat dan kasih-sayangNya.. namun, hampir juga diriku tersasar.. kerana aku juga adalah seorang remaja biasa.. Alhamdulillah, kehadiran sahabat-sahabat ternyata membawaku kembali kejalan yang diredhai.. dan malam itu, mimpi itu datang lagi.. bersama debaran yang cukup aneh.. mimpi yang samar dan kabur, namun cukup untuk membuatkan ku berfikir dan terus berfikir.. adakah ini petunjuk kedua yang diberikan Allah kepada diriku? aku buntu dan makin buntu.. Ya Allah, bantulah aku menjaga hatiku.. Sinarilah hati ku ini dengan Nur HidayahMu.. kuatkanlah semangatku ya Allah.. hanya kepadaMu aku mengadu....
"kuharap, kau hadir tepat pada waktunya.."






No comments: